‘In a world of algorithms, hashtags and followers,

know the true importance of human connection.’

– Simi Fromen

Business events

Het internet en alle mogelijkheden zijn in velen opzichten fantastisch: de hele wereld ligt aan onze voeten, we hebben toegang tot alle denkbare informatie en in een oogwenk contact met mensen waar ook op de aarde. Tegelijkertijd is contact via digitale kanalen en social media vaak onpersoonlijk en oppervlakkig. Non-verbale communicatie is grotendeels afwezig, waardoor digitale communicatie niet altijd compleet aanvoelt.

Een event is een oprecht, puur contactmoment tussen mensen

Een event is een oprecht, puur contactmoment tussen mensen. Dat is één van de redenen waarom een evenement zo’n krachtig communicatiemiddel is. Je neemt de bezoeker mee in jouw wereld waarin je jouw visie of merk  tot leven hebt gewekt. Er is ruimte om daadwerkelijk contact te maken en zo de boodschap over te brengen.

Van concept tot uitvoering

Je wilt successen vieren, stilstaan bij een jubilea of je werknemers bedanken. Door een uniek event te organiseren brengen we mensen in beweging en zorgen we samen voor het samenhorigheidsgevoel, die lach op het gezicht van mensen.

Ook ter promotie van producten of om jouw merk, visie tot leven te brengen. Met een event bereik je jouw doelgroep en zorg je ervoor dat mensen een blijvende herinnering hebben aan jou en je bedrijf.

Het organiseren van een uniek event van concept tot uitvoering. Dat doen we samen. Jouw ideeën transformeren tot een hoger niveau met als eindresultaat een kwalitatief en hoogstaand event. Nooit standaard, en helemaal jou of je merk.

Laat mij een meerwaarde zijn in de voorbereiding naar het event toe en tijdens het event. Ik laat niets aan het lot over, ik overzie het grote plaatje en mis geen enkel detail. Of je nu zelf de touwtjes in handen wil houden of het event compleet aan mij overdraagt, ik bewaar het overzicht en zorg voor een zorgeloos traject en een event met een high-end uitstraling.

Mijn eerste ONLINE event

In het eerste kwartaal van 2020 stonden een aantal evenementen gepland voor klanten van ilionx healthcare. Als event marketeer voor deze IT partner met zorgkennis regel ik de fysieke events en beursdeelnames.  

De voorbereidingen voor beursdeelname aan Zorg & ICT waren in volle gang en ook de uitnodigingen voor een rondetafelsessie met klanten waren verstuurd, de aanmeldingen voor deze sessie op het hoofdkantoor in Utrecht stroomden langzaam binnen. 

En toen was daar de coronapandemie. Nederland ging in intelligente lockdown en de evenementen werden on hold gezet. 

In het tweede kwartaal van 2020 werd duidelijk dat fysieke evenementen voorlopig niet konden plaatsvinden. De beursdeelname aan Zorg & ICT werd verplaatst naar oktober, maar voor onze eigen events hadden we nog geen alternatief. 

Uitstellen van de rondetafelsessie ging niet langer. We wilde van ons laten horen. We kozen voor een webinar. Een nieuwe vorm in dit digitale tijdperk waar we elkaar alleen nog maar online kunnen ontmoeten. Van offline naar online. 

De IT partner met zorgkennis kent de IT-uitdagingen van zorginstellingen als geen ander. Zij helpen de uitdagingen aan te gaan op het gebied van digitale en datagedreven zorg, ontzorging van ICT en privacy & security

‘Martine heeft een enorm positieve bijdrage geleverd in de totstandkoming van het nieuwe digitale tijdperk waar we ons nu begeven.’

Het webinar stond niet zomaar. Dit was een nieuwe vorm van techniek wat veel organisatie kostte om het professioneel aan te pakken. ‘Martine heeft een enorm positieve bijdrage geleverd in de totstandkoming van het nieuwe digitale tijdperk waar we ons nu begeven. Met de nodige voorbereidingen van Zorg en ICT die fantastisch waren, werd de fysieke rondetafelsessie met groot succes omgezet in een webinar. Het was ongekend wat er bij kwam kijken aan techniek, voorbereiding en uitvoering.’ 

De commercieel directeur destijds van ilionx healthcare was tevreden. Het eerste webinar bleek een groot succes. Aan de hoge aantal aanmeldingen en dus de waardevolle data konden we afleiden dat onze doelgroep behoefte had om ons online te ontmoeten. De goede response die we kregen op de inhoud maakte het dat er snel een nieuw webinar volgde. Steeds een stukje professioneler. 

Martine werkt efficiënt en neemt veel verantwoordelijkheid in haar werk en vindt uitstraling van kwaliteit daarin belangrijk.’

Ze laat zien gepassioneerd bezig te zijn met haar vak. Verantwoordelijkheid, klantgerichtheid en teamwork voeren de boventoon. Een enorme drive en hands-on mentaliteit. Die kun je om een boodschap sturen’ en dan komt ze met meer thuis voor minder geld.’  

Wil je meer weten? Neem contact met mij op via het formulier hieronder.

Let’s talk